41st Annual Conference of European Marketing Academy (EMAC)  [29.05.12]

Der Lehrstuhl für Marketing I war mit vier Beiträgen auf der 41st Annual Conference of European Marketing Academy (EMAC) vertreten.

Von links nach rechts: Prof. Dr. Markus Voeth, Prof. Dr. Uta Herbst, Dr. Viola Austen, Dr. Jeanette Loos, Dipl.-Kauffr. Natalie Schmidt, Dipl. oec. Hannes Huttelmaier

Der Lehrstuhl für Marketing I war mit vier Beiträgen auf der diesjährigen EMAC Conference in Lissabon (22.-25.05.) vertreten:

  • "Do you feel like I do?" Shared Customer Satisfaction in Organizations. (Austen/Herbst/Merz, 2012)
  • Internationalization of the European Marketing Community - A Publication Analysis. (Loos/Voeth, 2012)
  • Measuring and Managing Customer-based Brand Equity in Household Decision Making. (Herbst/Schmidt/Austen, 2012)
  • Bye bye group buying? An economic analysis of group buying as a marketing tool. (Huttelmaier/Voeth/Herbst, 2012)

 

 

 


Zurück zu Aktuelles